books on my mind: Noc Muzeów

niedziela, 19 maja 2013

Noc Muzeów

Tegoroczna Noc Muzeów była bardzo udana. Wszystkie zwiedzane miejsca były cudowne, ale naszym bezkonkurencyjnym numerem jeden była szczecińska Książnica Pomorska, a już szczególnie Pracownia Konserwacji i Introligatorni. Jeśli ktoś jej nie widział, koniecznie musi to w przyszłym roku naprawić. 
Jestem zachwycona Nocą Muzeów. Świetna inicjatywa. Spędziłam wspaniały wieczór. Synu też był zachwycony i kazał obiecać, że za rok też pójdziemy, szczególnie do miłych pań z tej dużej biblioteki :)
Zdjęcia robione w "starym magazynie" Książnicy Pomorskiej. To ostatnie zwiedzane przez nas miejsce. Niestety nie wpadłam wcześniej na to, że mam aparat w telefonie. Żałuję, bo chętnie pokazałabym Wam manuskrypt, nad którym pracował główny konserwator.












I jeszcze jedno od Martyny:


8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, ja po targach Książki nie miałam siły na Noc Muzeów

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nigdzie nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nasza pierwsza Noc Muzeów, także nie ma się co smucić, tylko trzeba za rok planować :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie tak do końca, bo do magazynu książek nas nie wpuścili :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Było super, chociaż chętnie odwiedziłabym Warszawę, Kraków, czy Berlin :)

      Usuń