books on my mind: VI Kiermasz Książki Przeczytanej

poniedziałek, 21 października 2013

VI Kiermasz Książki Przeczytanej

W sobotę w szczecińskim Teatrze Lalek Pleciuga odbył się kolejny Kiermasz Książki Przeczytanej. Organizatorami tej imprezy był mój zaprzyjaźniony portal SzczecinCzyta.pl, Pleciuga i blog Szczecin dla dzieci. 
Taka impreza, to świetna okazja do kupienia książek w bardzo atrakcyjnych cenach (już od złotówki). Jak zwykle nie mogliśmy z moim Synu przegapić takiej okazji. Każde z nas (jak zawsze ;) ) wyszło z naręczem książek. Z niecierpliwością czekamy na wiosnę i kolejny Kiermasz :)
Więcej o imprezie przeczytać można na SzczecinCzyta.pl :)


Synu z połową łupów :) fot. Monika Wilczyńska

20 komentarzy:

  1. Świetna inicjatywa. Szkoda, że u nas nie ma takich akcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, Szczecin nie jest tak daleko, ale w Koszalinie też mogłoby coś takiego od czasu do czasu być:) Jest bookcrossing, więc do końca nie marudzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjedź wiosną. Wypijemy kawę, pójdziemy na kiermasz :)

      Usuń
  3. zazdroszczę imprezy i książkowych łupów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie ma takich kiermaszy, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas też nie było długo takiej imprezy ale znalazły się dwie kobiety, które robią ją w czynie społecznym, same mając przy tym mnóstwo radości. Może warto wziąć przykład? Trzeba tylko znaleźć lokal i do dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie wybrałabym się na taki kiermasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ja widze tam "Smille..."??????? ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Smilla. Za całe 5 zł :) Uratowałam też Lolitę za 2 zł :D

      Usuń
    2. Malgosia, no to czeka Cie uczta czytelnicza :-).

      Usuń
  8. Wspaniala inicjatywa!
    Gratuluje "Smilli" w tak doskonalej cenie. Bardzo mi sie podobala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tylu pozytywnych recenzjach mam nadzieję, ze mi też sie spodoba :)

      Usuń
  9. No, dobrze, że z połową - gdyby trzymał wszystkie łupy, to by go biednego do ziemi przygwoździło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczny chłopczyk! :) Aż się serce raduje, jak widzi się, że już najmłodsze dzieci kochają książki :) Z takim kiermaszem to świetna sprawa. Można upolować dużo ciekawych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń