books on my mind: Z googla na bloga cz.2

środa, 27 listopada 2013

Z googla na bloga cz.2

Pisałam już o tym, jak bardzo lubię sprawdzać słowa kluczowe, z jakich czytelnicy trafiają na mój blog (TUTAJ). Słowa, porowadzące do niektórych blogów są przezabawne. Moi czytelnicy są rozsądni i rozumni - pytania odnoszą się głównie do książek. Mimo wszystko czasem trafia się coś zabawnego. Dziś kolejna dawka pytań, na które według wujka Gógla znam odpowiedz. "Kwiatki" podzielić mozna na kilka kategorii. No to zaczynamy :)

Religijne: 
kto zabił Jezusa? - odpowiedź w najblizszej parafii

Psychologiczne:
trudne osobowości - no cóż... ten czytelnik musi mnie dobrze znać
wyznaje nie warto - zawsze warto wyznawać
nagi instynkt przetrwania - liczy się cel, a nie środek

Medyczne: 
choroby spowodowane przez szatana - katar. to diabelska choroba
na co choruje chylińska? - pewnie katar, a to, wiadomo, diabelska choroba
śmierć Johna Virapena - z tego co wiem, to on żyje

Kryminalne: 
mąż zabił żonę pięć nożem łódź - bo to zła kobieta była
testament leneory - coś dziedziczę?

Towarzyskie: 
Przemysław Borkowski żona dzieci - panie Przemysławie?
www.zbozub na fajny związek.pl - eeee....
żona maślak - widać zakochana
mamalgosia kotek - ooo.. rozczuliłam się

Plotkarskie: 
rok 2013 co nowego u thomas jane - przyznam szczerze, że nie mam pojęcia :)

Literackie:
komuda lepszy czy piekara - kwestia gustu
kontynuacja Szubienicznika - o! i na to pytanie też chciałabym znać odpowiedź

A jak tam ze słowami kluczowymi u Was? :)

9 komentarzy:

  1. U mnie też często padają zapytania o drugi tom "Szubienicznika", ale niestety, pozostaje to wielką niewiadomą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję, ze nie każą nam długo czekać :)

      Usuń
  2. A u mnie coś ostatnio nie ma takich "słów kluczy", same konkrety, aż nudno... Już kiedyś wspominałam, że najlepsze było "charakterystyka oli - kosmita". Zapamiętałam to, bo nie dość, że ktoś dokonał diagnozy i charakterystyki jednym słowem, to przy okazji dowiedziałam się jak mnie inni blogerzy postrzegają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, mozna się zastanawiać, czy to przypadek czy ktoś nas zna :D

      Usuń
  3. A u mnie nie ma żadnych fajnych, w ogóle jakoś często mam w statystykach wejścia z Google, a brak słów, za sprawą których ów ktoś się na bloga dostał ;-]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. przyznam, że nie znam się na tym. Może przydałby Ci się inne statystyki? :)

      Usuń
  4. A u mnie niezmiennie wszystkie części Greya ze słowami, streszczenie, za darmo, chomik...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze z zainteresowaniem czytam googlowskie hasla z wyszukiwarki, bo u mnie zawsze tak porzadnie i ksiazkowo:)

    OdpowiedzUsuń