books on my mind: stosik styczniowy

wtorek, 1 stycznia 2013

stosik styczniowy


Święta już za nami, a to oznacza koniec urlopu i zdecydowanie mniej czasu na czytanie. Szczerze mówiąc, to moja świąteczna lektura nie była zbyt urozmaicona - czytałam "Piękną bestię" i biografię Adolfa Eichmanna. Teraz mam ochotę na pisarzy polskich. Oto mój stosik na styczeń, ale na ile znam siebie, to te moje plany stosikowe zostaną zakłócone przez książki nieplanowane :)
A ponieważ dziś jest pierwszy dzień nowego roku, to chciałabym Wam życzyć spełnienia marzeń, radości z życia, miłości, wiary w siebie, no i oczywiście całego mnóstwa książek, przyjemności czytania i czasu, czasu, czasu :)

10 komentarzy:

  1. Sama mam ochotę na "Kołysankę", "Cwaniary" i "Szopkę".
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemnego czytania i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku oraz miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę Piątkowskiej polecam, genialna i w ogóle cała ta seria PWN jest świetna i pięknie wydana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)
    Żadnej książki z Twojego stosiku jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekujemy i nawzajem! :***

    Na stosiku nic dla mnie nie ma, no, chyba, ze to "Zycie przestepcze..." ;-))).

    OdpowiedzUsuń
  7. ale czy ktoś zauważy moją piękną gwiazdę betlejemską? :D

    OdpowiedzUsuń