books on my mind: stosik kwietniowy

niedziela, 1 kwietnia 2012

stosik kwietniowy


Przedstawiam mój stosik kwietniowy, czyli książki, które udało mi się przynieść z biblioteki. W takich momentach dziękuję mojemu Złomkowi, że raczy jeździć, bo gdybym miała przynieść te tomiska "na nogach", to miałabym niemały kłopot.
Nie będę wypisywała tytułów, bo są dobrze widoczne na tym zdjęciu.
Obecnie czytam "Złożone w ofierze". Największe nadzieje wiążę z "Biednymi ludźmi z miasta Łodzi". Zobaczymy, jak będzie :)

14 komentarzy:

  1. Stosik boski, zazdroszcze tak, ze az zielenieje cala!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stos !!!
    Czytałam tylko Norwegian Wood, które swoja droga było niezwykłe. Reszty nie znam tak więc czekam na wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak nie umrzeć - poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To przyjemności w czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi się serce ścisnęło na widok "Blondynki"! Bardzo chciałabym ją przeczytać, pozostaje mi czekać na Twoją recenzję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Blondynka! Kocham Oates,ale ta książka wciąż przede mną. Muszę nadrobić w najbliższym czasie, bo ostatnio mam znów fazę fascynacji MM:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię Oates. Robiłam już podejście do Blondynki, ale mi nie szła. Teraz czas na podejście drugie :)

      Usuń
  7. Piękny stosik. :) Miłego czytania i recenzowania życzę. :)
    Ja takie stosy niestety muszę taszczyć na nóżkach... Ramię, na którym nosze torbę boli mnie potem przez tydzień... :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń